Tuesday, November 6, 2012

Cerpen Part 1 (bukan sex story)


disclaimer: mungkin ada content dari cerpen ini yg sedikit sexual explicit, tapi aku janji, ianya takkan lebih lucah dibanding Ombak Rindu

"Puan Puteri Quratul Ain Balqish Qistina Elyana ye nama? boleh saya panggil puan Ain? dekat buku pink ni kenapa tiada nama suami puan Saida?" tanya Dr. Muhammad Aaron Daniel Kholis Rasyiddin, atau nama panggilannya, Dr. Mamat, sewaktu clerking puan Ain yang datang ke hospital hari itu kerana sakit perut hendak melahirkan baby.

" saya tiada suami. walaupun dulu saya ustazah, itu tak membantu saya daripada dirogol. tapi dokter tak perlu risau dan kesiankan saya,  perogol saya dah dibunuh oleh tunang saya. tapi lepas tu saya putus tunang, sebab tunang saya tak dapat terima hakikat sebab saya dah tak virgin. untuk nasib anak ni pula, dah ada orang deal dengan saya, saya dibayar rm10k, so takpa la saya terseksa selama 9bulan ni" balas Ain panjang lebar, tampak gusar.

Ain selamat melahirkan anak lelaki cukup sifat. tapi sayang, dia tak sanggup untuk membesarkan anak yang mana separuh daripada kromosom anaknya itu, adalah benih seorang perogol. Dr. Mamat kesian akan nasib Ain. entah mengapa, timbul kasih sayang umpama cinta terhadap perempuan ex-ustazah itu. lebih hebat lagi, rasa sayang tadi bercampur dengan nafsu untuk menyetubuhi wanita itu. perkara biasa bagi lelaki, mungkin.

...bersambung


No comments: