Friday, April 16, 2010

penat jadi budak baik

1st thing 1st, entry sebelum ni aku dah delete. judul tu kontroversi sangat, walaupun isi tak penting sebenarnya.

sepatutnya, aku tak update blog time ni, sebab time ni aku patut berada di poliklinik, observe & learn pemeriksaan patients oleh senior doktor.
tapi mungkin aku dah penat jadi budak baik?

macam ni, 1 group ada 4 org. tapi byk sgt benda yg sepatutnya 4-4 org ni ada, macam lepak di poliklinik, naik ke OT tgk operation, follow-up patients pagi2 buta, cuma muka aku yg sampai membasi je ada, aku pun naik muak la.
1 group akan survive walaupun cuma aku sorang yg menapak. at least nampak ada org gak la kan yg buat kerja, tunjuk muka.
tapi, apa akan jadi kalau aku pun ikut menghilangkan diri macam dorang yang lainn?

takda free rider atas kerajinan aku ok.

so next time, jom buat salah sama2, kena marah sama2. yeaaaaaahhhh!!!

(walaupun aku escape poli, aku lepak di bilik baca buku tauu. hehe)

2 comments:

sheryzan said...

sekali sekala apa salahnya jd budak kurang baik~~haha...

::alifdalmim:: said...

walaupun cuba utk menjadi bdk tidak baik..tp lpk kt bilik bc buku masih still bdk baik..hehe..mcmna tu ea?hehe