Sunday, February 21, 2010

classic



so, ini aku 'grab' dari wall kawan aku.
dia memulakan status sebagai "Jatinangor (lokasi universiti aku) masuk surat khabar Kompas."

kawan-kawan dia heran lah kan, igt ada kes apa yg berat masuk surat khabar.

tapi sebenarnya Jatinangor masuk surat khabar sebab masalah pembangunan di sana.

kawan dia kata, tiada yang menarik kalau berita macam tu, masih banyak perkara aneh yang layak masuk suratkhabar tentang Jatinangor.
contohnya J-Style @ Jatinangor Style.
Sebab cuma di jatinangor ada orang BERPAKAIAN ANEH, seperti makan di sebuah 'shopping complex' pakai LAB COAT'.

"yang pakeannya aneh2.. *masa makan di jatos pake jas lab gituu??*"

terjemahan: yang pakaiannya aneh, takkanlah makan di jatos (sebuah shopping complex) pakai lab coat??


hihi. masih ada yang tak sedar lagi rupanya. orang menyampah la weh tgk budak2 tuh bersepah kemana2 masih nak pakai labcoat tu. hurmmm.


4 comments:

BoZaki said...

nasib baik tak ada orang begini disini.

pie said...

eh...masih lagi lab coat tu a

zeq said...

hhahah.

terhibur aku.

Kelapa...Pecah said...

adeh......hebat sangat ke lab kot sampai bawak masuk mall......kan benda tu utk lab jer........ish..ish..ishh... ...nanti aku buatkan mall kot untuk diorang.....lg labuh ala langsir bergerak gitewwww