Tuesday, November 3, 2009

senior kata, aku terlalu skema.
terus aku gelak a la Maya Karin, cuma direndahkan 2 oktaf, pada key E.

alasan dia
1. aku tak pernah terlambat
2. aku mengikut peraturan yang ditetapkan
3. aku mengikut algorithms
4. aku tak t/tgn utk org lain, & tidak di t/tgn oleh org lain.
5. dan lain2 alasan

alasan aku
1. sebab tiada alasan untuk aku terlambat
2. sebab tiada alasan untuk melanggar peraturan yang ditetapkan
3. sebab tiada alasan untuk melanggar algorithms
4. sebab menurut aku, ini merupakan indikasi termudah dari kejujuran seseorang
5. dan lain2 alasan

bagi aku, aku tiada masalah digelar skema. skema bukanlah perkara yang buruk, selagi aku tak menjejaskan dan merugikan orang lain XDDD


aku ketawa sebab, dulu aku di sekolah

1. prep malam, aku tidur di bilik.
2. aku ponteng sekolah lebih 40 hari waktu di tingkatan 4.
3. prep pagi sabtu, aku cabut balik rumah.
4. aku meniru waktu ujian - kantoi, dan dapat anugerah 0% dari cikgu
5. aku jarang ke perhimpunan pagi
6. dan lain-lain aib. hehe

manusia memang boleh berubah^^

8 comments:

oranglidi said...

ya.. manusia memang mudah berubah.. samada lebih baik, atau lebih buruk

jennyngeian said...

seems like mine is getting worse. terbalik dengan ruffey. boring dah buat benda yg sama je *sigh* (",)

Syl said...

tu kerja ko kat sms?

hahaha

nivvy said...

haha..suka post ni...huhu

A+z+i+E = AziE said...

dr mmg skema... huhu..=)
tp skema tu baik ape... not sesua2 yg memalukan or jahat pun...

ruffey said...

oranglidi (",)

jenny, aku rasa pun macam tu, dah bosan dgn benda yg sama. hoho

Syl, byk lg, tp tu jak yg mampu aku kongsi

nivvy, =)

azie, tak semua azie, percayalah. sbb tpt aku ni, ada je malaysian yg bakal doktor, tp, dtg lambat, x ikut peraturan, tak masuk kuliah tapi ada t/tgn, dan lain2. hehe

haziah said...

hohoho! cayalah raf~ ko brubah~ hehe

A+z+i+E = AziE said...

owh.. hehe... tu sume bkal dr. yg tdk b'moral.. huhu.. bkal mematikan patient scara sngaja... =P

nway i like dis a lot:

alasan aku
1. sebab tiada alasan untuk aku terlambat
2. sebab tiada alasan untuk melanggar peraturan yang ditetapkan
3. sebab tiada alasan untuk melanggar algorithms
4. sebab menurut aku, ini merupakan indikasi termudah dari kejujuran seseorang
5. dan lain2 alasan

btul2!!! reminds me of sum1... =)