Saturday, October 17, 2009

sedih. ada masalah yang tak dapat diceritakan disini. jgn risau, jika diizinkan Tuhan, tabah lah aku.
lagipun, ada stok cokelat 4kg untuk aku makan di waktu begini. dan mood aku pun semakin membaik

*

junior melawak. "Free sex cause spreading of HIV/AIDS. So next time, pay!"

*

junior berfalsah. "Nobody is perfect. So? Be Nobody!"

*

minggu ni tgk wayang 2x. 2-2 crita antu. 1 filem Indo - Keramat. 1 filem Siam - Phobia 2. 2-2 MANTAP!

*

aku makin muak dgn cerita politik.. minggu ni, stp hari aku cek utusan online. setiap hari lah gambar2 umno? euw. dah2 lah tuu. bosann.

*

ok, sbnarny, aku langsung tiada idea utk tulis apa2 skrg. rasa mau tutup blog ni pun ada.
mungkin sbb pikiran masih berkecamuk kann..

*

tunggulah kalau ada cerita nanti, aku cerita.






2 comments:

Meet Uncle Shah said...

perhimpunan umno, biasa la! only politician know politician! hahaahaha!


bro, gua nk link this blog dgn kebenaran kamu. hehehehe!

http://meetuncleshah.blogspot.com

NIVYANFAZZA said...

haha...jgn buat sesuatu masa tgh fikiran tak tenang...sabar k!

hahaha.only politician knows politician..ruff aku faham...so am i politician too????haha