Tuesday, October 6, 2009

kadang semangat aku boleh memuncak.

kadang pulak boleh jatuh ke tanah dipijak-pijak macam taik (taik pun org tak pijak ok)

saat macam sekarang ni lah, saat aku ingin berteriaakk

"AKU MENYESAALLL!!!"

harap-harap tak berpanjangan lah rasa yang negatif ini.

mungkin sebab cuti lepas yang amat panjang membuatkan aku rasa sgt malas untuk belajar sekarang ini, dan kawan-kawan yang dah mula menuai wang ringgit, dan aku iri terhadap mereka.

money is not everything, but money is something?

ko igt ada guna ka hata dapat gelaran Tun sekalipun, tapi takda duit?

harap-harap kejap je la kan. nanti aku poyo-poyo lah balik, tulis 'educating entry' macam pasal demam ke, terlebih aktif dalam hubungan seks ke, macam entri yang lepas-lepas lah.

apa-apalahh. hurmm...

8 comments:

oranglidi said...

keje lah weh. keja part time. hehe.

jennyngeian said...

alaaa!asyik2 org lidi je 1st komen *main lawan2 plak*

oranglidi said...

haha. jenny! lu komen lah pasal entri ni! boleh plak komen wa. hahahah.

A+z+i+E = AziE said...

np weh??? sdah bosan jd dr ke??? =P

Anonymous said...

Aku pun jeles, jeles dgn kwn2 yg mula mengumpul gaji2 nih...byk lg tuh..

ruffey said...

oranglidi,
kerjaa? hehe. ada tak kerja part time yg gaji rm6000 sebulan? kalau ada aku mau.

jenny,
hahah. betul3. komen la entri ni, ni komen oranglidi. =P

azie,
blm dr lg. baru dr stdnt. bosan jd dr stdnt kot.

anonymous,
aku tak tau siapa kau, tp jelez kan? hurrrmmm

semua,
spt yg aku kata, mood aku akan membaik, spt skrg^^
nantikan entri seterusnya yg dijangka akan lebih bohsan, mengarut, dan ntah apa apa

oranglidi said...

hahhaha. wo tang ley yaaa!

tibe2 wa pandai cakap cina. hehe.

oranglidi said...

part time jual dadah pun baru dapat 3 ribu sbulan.. inikan kerja2 biasa. haahhaha..

ala, wa dulu part time dapat 1ribu sbulan. kire ok lah tu!