Saturday, October 10, 2009

aku rasa cara plak bila post entri tanpa title kan?
entri terakhir tu, sebab aku mengalami pseudo-nervous breakdown barangkali.

(gaya penulisan di atas dibuat sedemikian rupa untuk membezakan perkataan dan bahasa yang layak untuk digunakan di dalam sebuah karangan SPM Bahasa Melayu, dengan yang tidak layak. tapi sangatlah penat, jadi setelah ini aku ikut sesuka hati aku sahaja)

tak tau nak cakap apa lagi. lain kali lah ya






5 comments:

oranglidi said...

FIRST!

oranglidi said...

alah., tajuk kosong lah rock weh! wa sampai keliru nak bukak ke tak tadi. hehehe.

cis. tu je? wa ingat ade lah jugak gambaran kat indunesia nu.. hehe

ruffey said...

tu pasal la tajuk kosong wahai oranglidi, sebab entri kali ni memang tiada tajuk. heheh.

gambaran kat indonesia, hurm, boleh kot, aku tulis petang sket k, ni masih sakit kepala ni, masih hang over, mabuk 2 hari lepas tak ilang lagi.

mabuk travel darat ok, bukan minum kencing setan =P

jennyngeian said...

owhhhhh...sy setuju dengan pandangan saudara.memang bagus sekali kata-kata saudara ni

oranglidi said...

hahaha. yang entri konon lu minum arak tu dulu wa ingat lagi. haha.

aik? dah brubah warna blog?