Friday, August 28, 2009

selamat ulang tahun

hari ini hari ulang tahun aku =D

10 comments:

NIVYANFAZZA said...

SELAMAT ULANG TAHUN RUFFEY...SEMOGA PANJANG UMUR N MURAH REZEKI...

NANTI BAGI ALAMAT, NIVVY AKAN POSTKAN HADIAH..............

SELAMAT BERPUASA, BERTARAWIH DAN BERSAHUR.............

oranglidi said...

wah. salamat 21 tahun!!

bonneyaim said...

happy birthday =)

ruffey said...

thanx nivy =D alamat? hehe. aku kasi no akaun bank je lah, boleh? =P

oranglidi,
aku dah tua la :(
23 tahun. hahah

bonneyaim,
terima kasih =D

oranglidi said...

ha? bia betui??

nampak macam muda lagi la!

ruffey said...

oranglidi buat lawak. bila ko pernah nampak aku? hehehe.

aku igt blog aku ni tulisan semata-mata

oranglidi said...

hohoho.. bukan lu penah ltak muka lu ke???

ke wa salah orang?

Nivvy said...

mmm..akaun bank boleh tapi kena akaun bangkok bank la..coz nivvy have that account only.....hehe

A+z+i+E = AziE said...

slamat ulang tahun =)

pReciOus shaRihaNa said...

hepi belated birthday gojes!
=)