Tuesday, June 2, 2009

hehe

tetiba dalam 2 hari ni hit blog aku meningkat dgn mendadak!

waah, harus pasang iklan ni, boleh la dapat income tambahan.

tak lama lagi, boleh bersaing dgn hit blog Tun Mahathir.

=P

8 comments:

Anonymous said...

Shan, aku mau masukkan iklan "labcoat keimanan, jom beli"

Anonymous said...

I nak labcoat keimanan. Mana ble bli ye? Labcoat keimanan yg boleh pakai kt KFC.

Anonymous said...

ada jual kt KFC kot...nmpk cm ramai model2 sana..

ruffey said...

yah.
jd tempat berlawak la pulak.. heheh.

aku tak nak tanggung jawab dah.

hahah.

pastu smua anonymous, cam 'bermaksud sesuatu' je. hehe

n u r i d r i n said...

ruffey.
aku takde niat nak backup pun mula2.
haha.
seriusli, aku kenal kau di sini atas tulisan semata-mata.
aku senang kalau aku berjaya bikin kau tenang.
jgn lupa add up adv,
nnt kaya.
haha.

aku nak kepilkan ini,supaya orang tak confuse.oleh,
CIK nuridrin,
saya seorang perempuan.
seperti dalam gambar.
boleh klik utk besarkan.
:D

ruffey said...

cik nuridrin, harusla aku tulis benda2 lebih kontroversi lagi kan utk tingkatkan hit? hehhe

n u r i d r i n said...

pentingnya, jujur.
biarlah picisan pun.
aku rasa,
kau bakal mewujudkan kelompok pembaca baru.
hidup menarik mcm ni.
kau rasa?
(tuliskan tentang rasa selain tentang observasi)
;)

oranglidi said...

ha.. silakan letak iklan.. blog lu memang best