Tuesday, May 26, 2009

kalau betul Malaysia bersalah...

http://www.tvone.co.id/berita/view/14727/2009/05/26/tni_al_tak_tambah_armada_kapal_perang_di_ambalat/

silalah lawat website atas tu k.

aku tak tau dalam situasi ni, siapa yg bersalah.

aku tak reti hal2 berkaitan sempadan2 negara, undang2, dan sebagainya ni.

tapi kenapa Malaysia jarang2 keluar berita pasal perkara ni?

kalau betul Malaysia yang salah dalam hal ni, taubat lah ye.

kalau Indonesia plak yang bersalah, dorang la patut taubat.

pokok pangkalnya, jgn la sampai perang...

seperti kata-kata Laksamana tentera dorang kata, dorang siap sedia berperang dengan Malaysia, kalau itu yang Malaysia mahu.

kalau nak perang, tunggu la aku selesai belajar dulu.

ok. heheh

2 comments:

oranglidi said...

ahaha, sori weh.. wa xleh bukak la plak laman tuh..

ehm.. perang?

oranglidi said...

oo.. dah banyk wa dgr crite2 mcmni dr skolah dulu lg.. bilalah damai..