Saturday, March 21, 2009

rehat dulu...

sibukk T.T

stress T.T

penat T.T

7 comments:

n u r i d r i n said...

sama.
sabar.
kuat.
:)

NIVYANFAZZA said...

rehatla....hehe

crimsonskye said...

When the going gets tough, the tough gets going!

p/s: Apa maksud tekidingbubus tu? Aku rasa mcm selalu ja dgr dulu... haha.

ruffey said...

nuridrin, nivyanfazza, thanx =D

crimsonskye,
tekiding bubus tu, bakul org pakai petik daun teh tu, tapi dah tak leh pakai, sebab berlubang. tekiding yang bubus.
cam aku la, bukan boleh pakai sgt. hiks

ruffey said...

nuridrin, nivyanfazza, thanx =D

crimsonskye,
tekiding bubus tu, bakul org pakai petik daun teh tu, tapi dah tak leh pakai, sebab berlubang. tekiding yang bubus.
cam aku la, bukan boleh pakai sgt. hiks

NIVYANFAZZA said...

aik tekidingbubus, mana artikel pasal ppsmi part 3....dah dibuang ke? baru nak baca n comment ni...

crimsonskye said...

Itu rupanya tekiding bubus, haha... tq2.