Sunday, February 1, 2009

koma

koma jap, takkan ada update dalam masa terdekat

(kalau ada update pun, bukan ada readers, hik)

nak belajar rajin-rajin dulu sem akhir sebelum klinikal,

supaya tak lah terserlah kebodohan diri nanti

bodoh2 sikit dimaafkan kot

ditambah pula dengan skripsi / minor thesis.

Isolation & Identification of Potential Pathogenic Bacteria on Surfaces of Toiletseat, Faucet, and Doorknobs in Hasan Sadikin Hospital

p/s- Randy, aku buat tajuk tu jugak, nanti dah selesai, aku akan kasi result k. igt nak cari peluang publish kat magazine gak. hoho

4 comments:

~|r|a|n|d|y|~ said...

hasan sadikin tu di indon ka?
ruffey...
ko bagila juga 1 copy sma aku...
bole juga baca2 di masa lapang...
(lapangla sangat)
haha!!

BoZaki said...

huh, ko kena clarify definisi coma ni betul2 ni. tak bleh buat coma sesuka hati. hahahaha.

ruffey said...

randy,

hasan sadikin hospital tu teaching hospital kat Bandung ni.
ce wah engkau, rajinya mau baca minor thesis org lain. nanti aku kasi ko baca abstract jak, sebab itu paling penting. yang lain data2 statistik jak, ko mau? hoho

zaki,
koma aku di sini, lebih kepada koma dalam bahasa, tanda koma (,). bukan koma medicinus le.
jadi aku berenti sekejap dari menulis blog, tarik nafas dalam2 dulu, sblm sambung mengarut dalam blog ini.

Anonymous said...

okaylah bodo2 skit....maksudnya pandai2 banyaklah tue...

kawanmu,
hijrah KL