Tuesday, May 13, 2008

Wasted...

Sometimes feel like I am wasted
Sometimes feel like my life is jaded
'cause the only few that i care, far away from me
They are the only few that really care for me

somewhere in the middle of nowhere
stand alone and nobody really I could trust
Wishing somebody is here for me,
Though now I feel among the diamonds, I am the dust

And then there were none,
until when this emptiness will last?
This just remind me,
To cherish moments of times long past



aku menulis puisi ini suatu waktu dahulu tidak terlalu jauh dari sekarang.
bila aku baca berulang kali, tetiba rasa pelik.
tak sangka aku berbakat plak dlm tulis menulis puisi, dlm bahasa penjajah plak tuh, kau ado?
hik.
aku bahasa penjajah ni, tak la ebat pun. nak cakap pon sangkut2. tapi okay gak la. MUET band 5 tau! hikk bangga diri plak daah.
org band 6 pun tak riak cam aku kan? heheh

tp nak tulis pun kena tgu ilham, time aku tulis tu, aku rasa sunyi sgt.
teringat2 pulak betapa bestnya kumpul dgn kawan2 kat skolah dan matric dulu.
dah masuk U nih, entah la...

aku pernah post puisi ni dulu, tp saja nak post balekk..
manatau cukup publisiti, bley masuk text book literature skolah. heheh

1 comment:

zeq said...

wakakka... anyway bagus2. menggambarkan perasaan sunyi uni life. aku rasa sebab kita kan belajar jauh2 tu la. jadi socially retarded ni.