Wednesday, May 21, 2008

my 1st tag

seriesli, aku rasa yg baca blog aku ni sorang jak, itupun kau zeq. aiyoo. mana la aku mau member community blog neh.. tp skrg aku isi dulu tag ko ni Zeq - http://www.sampunak.blogspot.com/

Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan :


PS2
iPod
jCo donut yg banyak + cokelat2 yg sedap yg banyaakkk!!!
pembaca blog yg byk
novel2 english yg best

Senaraikan alasan atas pilihan anda itu :


aku rindu mau main Final Fantasy VIII & FF IX dan mengisi 2 minggu cuti cam buduh aku nanti disini
supaya laptop aku nda perlu on spjg waktu hanya semata2 mau dgr musik, apalagi kalau sampai aku tidur mesti sampai esok tu laptop on
aku addicted kpd benda2 manis cam jCO dan cokelatt
english aku is deteriorating. aku mau bljr bahasa, tp bukan secar formal.

5 impresi terhadap orang yang diminati :

haiyoo soalan nihh...

Perkara yang paling hebat pernah dilakukannya untuk anda :


Tidak ada sebab dia tidak tahu aku meminati dia.

5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi yang maju) :

jam
kom & internet
refrigerator
kipas/aircond
buku & percetakan


5 perkara tidak disukai

entahla.. ngantuk aku skrg ni. malas mau pikir benda kasi sesak pikiran. huhu


5 orang yang anda mahu tag

tiada siapa. sbb tiada org yg baca pun. hahhahahh. aduh gelak sendiri2, psiko kali.

No comments: